Hieronder vind je veelgestelde vragen over het verzend- en bezorgproces.

Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je in huis te hebben. Echter kan het, vanwege extreme drukte of omstandigheden, een keer voorkomen dat de producten een kleine vertraging oplopen.

Ja, zodra de Track & Trace bij ons logistieke center bekend is, wordt deze automatisch in het systeem verwerkt, waardoor je een automatische e-mail met de tracking code ontvangt.

In dit geval verzoeken wij je om contact met ons op te nemen. De klantenservice zal je dan verder helpen en uitzoeken wat er precies aan de hand is.

Wat vervelend dat dit is voorgekomen! Wij verzoeken je om contact met ons op te nemen. De klantenservice zal je dan verder helpen en met een bijpassende oplossing komen.

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'alle cookies toestaan' om u de allerbeste ervaring te geven. Klik a.u.b. op Cookies accepteren om de site verder te gebruiken.
You have successfully subscribed!
This email has been registered